FAQ

Najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów

1. Jak złożyć zamówienie?

Najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów

2. Jak poprawnie przygotować listę gości do zaproszeń?

Listę gości do zaproszeń ślubnych najczęściej odmienia się przez czwarty przypadek, czyli biernik (Kogo? Co?). Z reguły tekst zaproszenia ślubnego wymaga, by lista gości, czyli imiona i nazwiska zapraszanych były odmienione. Np. Sz. P. Annę Kowalską (nie: Anna Kowalska). Jeżeli chcą Państwo. by przed nazwiskami Gości były zwroty Sz. P. powinno ono znaleźć się na przesłanej liście.

Przykład:
Aleksandra Król i Daniel Święs
mają zaszczyt zaprosić :
Sz. P. Karolinę i Andrzeja Nowak
lub
Sz. P. Michała Kowalskiego z osobą towarzyszącą
lub
Sz. P. Paulinę i Piotra Dąbrowskich wraz z dziećmi

Prosimy, aby lista Gości była zawarta w 1 pliku, oraz nie umieszczajcie na liście numerów, listę tworzycie w kolumnie. Prosimy o uważne jej sprawdzenie przed wysłaniem, ponieważ nie ingerujemy w przesyłane przez Państwa dane, nie zmieniamy nazwisk i nie poprawiamy literówek – imiona i nazwiska gości są drukowane na zaproszeniach dokładnie w takiej formie, w której zostały przesłane wraz z zamówieniem.

Nie odpowiadamy za złe przygotowanie pliku. Jeśli nie posiadają Państwo Worda, prosimy o przesłanie listy za pośrednictwem poczty e-mail, wklejając listę do treści maila.

3. Jak poprawnie przygotować listę gości do winietek?

Imiona i nazwiska gości muszą być odmienione w mianowniku (Kto? Co?) np. Anna Kowalska.

4. Czy Personalizacja jest płatna?

Nie, personalizacja jest zawarta w cenie natomiast mamy wymagane minimalne zamówienie podane przy każdym produkcie na naszej stronie internetowej. W przypadku zamówienia mniejszej ilości trzeba dokupić personalizację.

5. Czy można dokonywać zmian w przesłanym projekcie ?

Tak można dokonywać zmian w przesłanym przez nas projekcie, lecz po akceptacji przez Państwa projektu nie można już dokonywać zmian. Nie będą możliwe reklamacje z powodu ewentualnych błędów w tekście. Prosimy o dokładne sprawdzanie poprawności projektów, czy wszystkie dane się zgadzają (imiona, daty, wielkości liter, literówki, przecinki, kropki , rozmieszczanie tekstu itp.) przed akceptacją projektu.

6. Co muszę zrobić jeśli chcę dokonać zmian w przesłanym projekcie?

Wszelkie zmiany w projekcie proszę opisać nam w podpunktach w wiadomości e-mail przesłanych na adres kontakt@slub-marzen.pl

7. Czy w cenie zaproszeń ślubnych jest koperta?

Tak, koperta jest w cenie zaproszenia. Zwykle jest to koperta dopasowana kolorystycznie do zaproszenia, taka jak na zdjęciu poglądowym przy każdym zaproszeniu.

8. Czy zamawiając zawieszki na wódkę mogę wybrać kilka tekstów na zawieszki?

Zamawiając zawieszki na wódkę minimalna ilość to 10 sztuk z jednym tekstem. Zmieniać tekst możemy co 10 sztuk.

9. Czy artykuły do wpisywania do księgi gości np. pisaki, naklejki są w ofercie czy musimy je zakupić?

Wszystkie przybory niezbędne do wpisywania się do księgi gości tj. długopisy, pisaki, klej, nożyczki, naklejki do wklejania zdjęć oraz naklejki do dekoracji wpisów „serduszka” są w cenie każdego pakietu.

10. Czy księga gości jest dodatkowo płatna?

Tak, Księga gości jest dodatkowo płatna.

11. Czy w zestawie do fotolustra/ fotobudki są akcesoria do zdjęć?

Tak, w każdym dostępnym pakiecie są w zestawie akcesoria, gadżety do zdjęć.

12. Czy jest możliwość domówienia usług po podpisaniu umowy?

Tak, jest taka możliwość jeśli wybrane sprzęty przez Państwa będą dostępne w danym terminie i nie będą zarezerwowane już przez kogoś innego. Wystarczy się z nami skontaktować, jeśli sprzęty będą wolne dopiszemy je do Państwa umowy.

13. Jak wygląda wpłata zaliczki i podpisanie umowy?

Podpisanie umowy możemy wykonać drogą emailową. Sporządzamy umowę, wystawiamy fakturę zadatkową i wysyłamy na podanego emaila. Po sprawdzeniu przez Państwa umowy, podpisaniu i przelaniu na nasze konto bankowe zadatku, odsyłamy podpisaną przez nas umowę. Podpisanie umowy oraz wpłata zadatku jest równoznaczna z rezerwacją podanego terminu oraz wybranych usług na ten dzień.

14. Czy jest możliwość spotkania się, omówienia wszystkiego i podpisania umowy?

Tak, jest taka możliwość. Możemy umówi się, ustalić szczegóły i podpisać umowę.

15. Czy będzie ktoś do obsługi urządzenia?

Tak, zawsze jest obsługa do sprzętu. Przywozimy, rozkładamy, ustawiamy oraz obsługujemy dany sprzęt.

16. Co dokładnie obejmuje cena za ciężki dym?

Cena za ciężki dym obejmuje przygotowanie urządzenia oraz suchego lodu, nagrzanie wytwornicy, oraz jej obsługa podczas pierwszego tańca.

17. Czy w dniu naszego ślubu dostosują się Państwo do nas? Chodzi o pierwszy taniec i ciężki dym?

Tak, zawsze kilka dni wcześniej przed weselem pytamy o przybliżoną godzinę pierwszego tańca i dostosowujemy się do Państwa Młodych.

18. Jak wygląda wypożyczenie fontanny czekoladowej? Co jest w cenie?

W cenie wypożyczenia fontanny czekoladowej jest podświetlany trzystopniowy podest oraz 5kg belgijskiej czekolady.

19. Jak liczy się czas wynajmu fotolustra/fotobudki?

Czas wynajmu fotolustra/fotobudki jest liczony od pełnej gotowości urządzenia do wykonywania zdjęć. Do czasu pracy nie jest wliczane rozkładanie sprzętu, jego ustawianie, oraz składanie urządzenia.

20. Czy są tła i szablony do wyboru?

Tak, mamy do wyboru tła oraz szablony. Zainteresowanym wysyłamy na podanego emaila.

21. Ile zdjęć możemy wykonać podczas wykupionego pakietu?

Każdy pakiet zawiera nielimitowaną ilość wydruków.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Napisz do nas i zapytaj, a my postaramy odpowiedzieć się na nurtujące Cię pytanie.


INSTAGRAM

@slub_marzen.pl